17:54:51    maandag, 24 februari 2020
brabants centrum logo
Zondag, 11 januari 2015 08:18 uur, laatst gewijzigd op 11 januari 2015 08:18 uur

Ontruiming huis na rook magnetron

Ontruiming huis na rook magnetron

De bewoners van een huis aan de Bosscheweg in Boxtel zijn zondagochtend uit hun woning geëvacueerd. Dit gebeurde nadat er rook uit de magnetron was gekomen. De bewoners zijn ongedeerd.

,,De rookmelders waren afgegaan", vertelt Theo Clijnk van de brandweer. ,,Wij hebben het huis geventileerd. De bewoners zijn aan de overkant van de straat in veiligheid gebracht. De rookschade valt mee." Hoe de brand kon ontstaan, wordt nog onderzocht.

Auteur: Peter de Bekker

Printen

printen

Delen met:

FaceBook Twitter

Tags

Advertenties

TopSlank Olieenzo Doornmalen electro Uitvaartonderneming Bijnen Geerts advies Meubelmakerijdenberg buisman optiek Geld en Makelaardij Café zaal Kloosterzicht Toverboom Beleef Boxtel Modecentrum Frans Theelen Huidtherapie Podium Boxtel EmielTechniek